....Varför jag är här?

Därför jag är här...
Idag blev en så otroligt upp och ner dag. Jag ringde till kommunen före 8.00 för att om möjligt kunna få tag på dom som fixade riksfärdtjänstresor
.Mitt hjärtebarn som precis (i förrgår) fyllt 21 ochär det som är gratis vad gälla hjälpmedel och kommit över den magiska åldern då man inget får gratis längre.
Så fort man fyllt 21 så har man inte rätt till nåt. Man måsre hyra sina hjälpmedel om man nu överhuvudtaget har behov av det...
Har en väldigt nära ..... son ....som har en cp-skada. Han klarar sig rätt bra bara han har si n 3hjuliga cykel. nu har han fyllt 21 (i förrgår)
Han ...som bara har lite soc bidrag ska nu lösa ut sin cykel för att få ha den kvar.....Som 21 och vuxen räknas hans cykel som ett hjälpmedel
Han vill inte ha en rullstol han vill ha sin cykel........
Kom av mig för jag har faktiskt väldigt mycket at skriva om..... Kolla Zandras blogg så mycket så länge.......
Skriver så fort jag får tid
Kram Git

Kommentarer
Postat av: Beccis

Du har världens bästa dotter!
Kram Beccis

2008-02-06 @ 23:42:34
URL: http://segerberg.blogg.se
Postat av: Anonym

Mmm, ni råkar ut för det hela tiden nya krångligheter...
Tur att de (barnen) har dig!
Kram Carina

2008-02-07 @ 12:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0